Levlingsrundor

Många har ju sin egen "levlingsrunda". Jag känner att jag inte har någon speciell runda. Jag hinner ändå aldrig igenom hela rundan nuförtiden. Jag måste skärpa mig.
 
Jag brukar alltid börja i Valedale i alla fall, eftersom jag bor där, så det kanske inte är så konstigt. Sedan brukar jag fortsätta min runda åt det håll där dagens dagliga uppdrag finns - de där som brukar ge runt 70 js. Om det är tisdag (som det är idag) fortsätter jag alltså mot Firgrove. Jag har nämligen en önskelista som just nu ligger på 526070 jorvikshillings. (Det var mer förut men har gjort om den genom att bara skriva dit sånt som jag verkligen vill ha).
 
Därför gör jag så många dagliga uppdrag samtidigt som jag levlar för att få ihop jorvikshillings. När jag är lat eller inte hinner spela så mycket får jag ändå ihop det så jag kan köpa minst ett plagg i veckan i alla fall.
 
Har du någon speciell levlingsrunda?

Kommentera mer än gärna (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: