Snowprince

Snowprince, eller Prinsen som han också kallas, är en envis herre på 9 år. Han är väldigt bestämd och gör sällan något han inte vill. Han kan vara ganska svårriden då han gör lite vad som faller honom in. Han tar ofta bettet och sticker iväg, men även om han inte alltid lyder så är han ändå en väldigt mysig andalusier om man låter honom. Det kan ta tid för honom att börja lita på en annan människa då han blev illa behandlad hos sin senaste ägare på fastlandet. 
Jag hittade honom på vingården. Baronessan hade köpt honom då hon var på fastlandet eftersom hon såg hur illa behandlad han blev. Jag hjälpte ofta till att ta hand om honom och vann hans förtroende. Jag släppte honom ofta i samma hage som Shadow och de blev efter ett tag goda vänner. Tillslut ville inte Prinsen vara ifrån Shadow så jag fick köpa honom från Baronessan och nu bor han med mig och mina andra hästar och trivs väldigt bra. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: