Ögon som kliar och en blivande häst!

Just nu är jag frustrerad för mina ögon rinner, samt min näsa. Jag tror jag börjar bli förkyld. Förkylningar på sommaren är det värsta jag vet. Jag har i alla fall svårt att bli av med en förkylning under sommaren. Nej! Jag får inte bli sjuk.
Det får vänta. Ska kurera mig lite. Jag vill kunna ha i mina linser på torsdag i alla fall, så inte mina glasögon kommer i kläm för min stundentmössa :P
 
Jaja, på onsdag kommer ju Tinkrarna. Som jag längtat! Ska självklart införskaffa en så småningom. Det är bara det att jag har alltid lite beslutsångest och det brukar ta en vecka innan jag faktiskt bestämt mig. När araberna kom så var jag först lite osäker på om jag skulle köpa en eller inte så jag väntade en vecka tills jag bestämt vilken jag ville ha. 
 
Jag måste hitta det perfekta namnet också såklart. Kanske döper jag Tinkern efter en av mina favoritlåtar just nu, eller efter en av mina favoritfilmer, eller blir det ännu en Marvelkaraktär? Haha så många beslut... En Tinker blir det nog helt säkert i alla fall!
 
Nu ska jag försöka kurera mig lite i alla fall!
 
Bild från Starstables nyhetssida!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: