Välkomna tillbaka!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12342183/?claim=2nnmyy5n2jv">Följ min blogg med Bloglovin</a>
 
Eller välkommen för första gången om du aldrig tidigare besökt valedalerosen.blogg.se!
 
Är tillbaka efter en väldigt lång bloggpaus, då jag hade en väldigt stressig period och helt enkelt valde att stänga ner bloggen.
 
Mycket har hänt sedan sist. Jag spelar numera bara på server två på Azzurra Eastwood.
Jag har blivit ägare av The Swans. Och om precis en vecka har jag tagit studenten...
 
Helt sjukt!
 
Anledningen till att jag börjar blogga igen är bara att jag är sugen på det, och flera stycken i klubben tyckte att jag skulle börja blogga igen.
 
Håller på att testa mig fram med denna design. Headern ser lite konstig ut kanske. Jag har inte hunnit fixat något bättre ännu så vi får se lite vad som händer framöver!
Ni får stå ut med headern än så länge tills jag tar mig i kragen och fixar något nytt (Om någon känner att den vill fixa någon enkel och fin header som passar med designen så tackar jag inte nej i alla fall!)
 
 
 Gammal bild från december, svanarna står redo inför championatet (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: