Igår var en stressfull men go dag

Ja, igår var det lite kaosartat för mig. Jag ber om ursäkt för min frånvaro men det är så sjukt mycket att göra sista veckan innan studenten. Jag vågar inte lita allt för mycket på mina föräldrar tyvärr. De har sagt att de tar hand om allt och att jag inte behöver oroa mig, men det är just det som oroar mig, haha.
 
I alla fall. Sista veckan innan studenten och min syster har sin konfirmation idag. Och mitt nöt hade visst lovat henne att baka kakor till det. Så gissa va jag gjorde halva dagen igår? Jo, stått i ett kök och bakat kakor. Fast det roliga var att jag inte ens stog i mitt eget kök här hemma, utan hos en kompis... Rörigt värre alltså. 
 
Fast ändå roligt.
 
En kompis hade bjudit hem mig och min bror hem till sig för att spela Mario Kart 8 som han köpte i fredags. Jag undrade om jag kunde få låna hans kök om jag tog med mig lite egna ingredienser. Självklart gick det bra så jag köpte det jag behövde och sen stog jag i hans kök i två timmar och bakade medan de andra spelade Mario Kart 8. Jag spelade såklart lite när jag bakat färdigt. Sen gick vi ut i det härliga vädret och tog en promenad för att sträcka på benen. Promenaden slutade på Ica där vi hjälptes åt att köpa mat som vi lagade hemma hos vår kompis. Vi köpte även en massa onyttigheter. 
Efter att vi lagat färdigt maten satte vi oss och tittade på filmer. The Amazing Spiderman och några avsnitt ur Friends.
Härlig dag igår men, seriöst rörig också x)
 
Det är så mycket som snurrar i mitt huvud min sista tid innan studenten. 
 
I alla fall, tänkte ta upp lite bloggrelaterat med :P
 
Visste ni att jag bara skriver tidsinställda inlägg just nu? Det är för att jag ska vara helt säker på att bloggen uppdateras regelbundet. Sen är det för att jag inte ska känna mig allt för stressad heller när jag skriver. Sedan brukar jag alltid göra något mitt under dagen, om jag så spelar Starstable, gör något annat på datorn, eller som igår, att jag bakade och höll på hela dagen x)
Hoppas att jag kommer kunna fortsätta med de tidsinställda inläggen för det är jättemycket skönare för mig i alla fall.
Kram sålänge! 
 Bjuder på en bild på Zoey Lowsmith och mig själv när vi låter Klara Skycake och hennes häst agera paraply!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: