Ny design!

Oj oj oj!
Vad har hänt här?
Jag tänkte att jag ville ha en ny design. Tänkte ta en gratisdesign från designadinblogg.se, men det fanns inga teman som föll mig i smaken så jag testade att koda designen helt själv. Det tog tid - hur många timmar som helst eftersom jag inte gjort något liknande förut, men jag tycker att det hr varit värt det. Såklart har jag inte egna koder. Alla koder har jag hittat genom att googla och genom att kika runt på designadinblogg.se
Headern har jag i alla fall knåpat ihop helt själv och signaturen som ni kommer få se i varje inlägg från och med nu ^^
 
Allt är inte riktigt färdigt än, har lite småpill kvar men nu tänker jag faktiskt logga in och undersöka stranden som verkar vara ett riktigt semesterparadis! :D
 
Säg gärna till mig om det är något som ser knas ut för er i designen så ska jag försöka fixa det (:
Hej sålänge! 

Fin den blev Azza :D

Svar: Tack! (:
Anastasia Eastwood

2014-06-11 | 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: