Sjung om studentens lyckliga dag!

Hej!
Imorgon tar jag studenten :D
Helt sjukt. 
Det känns så konstigt... 13 år av oavbruten skola. 
 
Det här innebär att bloggen kommer stå tom imorgon (förmodligen). Jag vet inte om jag kommer hinna göra något tidsinställt eller inte. Kanske något litet om mina hästar (:
 
Har ju inte visat upp alla på bloggen ännu ;)
 
Aja, ha det gött så länge, för det tänker jag ha :D
 
Klaras hästar fungerar så bra som paraplyer allihop! 
 

Själv tar jag studenten nästa vecka, AAAH. Känner mig så sjukt gammal haha..

Tänkte bara höra hur man går till väga för att bli medlem i The Swans? Antar att det är galet lång kö, men om man isåfall kan ställa sig i den haha. Är level 15, och 2/3 hästar är level 15 och den sista håller jag på att levla upp :D

Svar: Grattis i förskott! :DKan fortfarande inte fatta att jag faktiskt har tagit studenten x)Tyvärr kan man inte ansöka till The Swans. På vår hemsida under fliken "nyheter" och "Boet" så hittar du hur vårt "intagningssystem" fungerar (:
Anastasia Eastwood

2014-06-05 | 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: