För att sammanfatta mig själv lite kort

Vem är Azzurra Eastwood? 
Det ska jag försöka berätta för er lite kort.
 
  • Om man lägger ihop de konton jag haft på Starstable så har jag spelat i över två år. 
  • Jag fyller 19 i slutet av året.
  • Mitt mål just nu är att om två år ska jag flytta till Australien och gå på ett college där.
  • Det jag brukar göra när jag loggar in är att hälsa på alla svanar som är inne och svara på brev. 
  • Jag är väldigt blyg av mig.
  • Musik är min stora passion.
  • Nästan alla mina hästar är döpta efter personer eller karaktärer från filmer. (Mest Marvelkaraktärer)
  • Jag väntar alltid med att köpa en till häst efter att jag levlat färdigt alla andra av mina hästar. Annars får jag panik om det står två olevlade hästar i mitt stall.
  • Jag är en flummig person ibland.
Hoppas ni fått en bättre bild av mig!
 Jag har ingen aning om vad som hände här, kanske ville jag passa på och träna?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: