Rockstar

Träningen med Mistbelle har verkligen fått mig intresserad av western. Marley hörde att Ferdinand hade införskaffat en tinker som var skolad inom western. Jag tyckte det lät intressant så självklart tog jag mig dit för att titta på den. Det kändes rätt från första stund så nu har jag införskaffat en tinker vid namn Rockstar. 
 
Hittills har Rocky varit väldigt lugn och sansad. Han är väldigt lätthanterlig och verkar gilla barn väldigt mycket. Kanske man ska börja ge ut lektioner? Han är väldigt stadig att rida på och svarar bra på kommandon.

Hej Azza! :)
Kontakta mig så fort du kan <3 // Callie

2014-07-17 | 21:02:15

Fin häst!
Kolla gärna in min blogg :)

2014-08-13 | 16:05:19

Skulle du kunna rensa din brevlåda tro? :)

2014-12-27 | 12:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: